Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

motion & stulet lösenord.

Av milla jonsson - 15 januari 2008 23:10

trodde inte man skulle kunna drabbas av att någon stjäl ens lösenord, men det har ju någon gjort på både bilddagboken & bloggen,men nu är det ändrat till nytt!!


jag, mamma & vilmer har varit ute på 1 mils prommis idag, sen blev det fika och lite småfix, en bra ledig dag.

sen käkade jag tacos med söt & nu ska vi kolla på film.


har fått nytt jobb oxå, jätte kul är det =)

 

bild från i somras.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av milla jonsson - 16 februari 2008 23:54

As strong as you were, tender you go. I'm watching you breathing for the last time. A song for your heart, but when it is quiet, I know what it means and I'll carry you home. I'll carry you home. ...

Av milla jonsson - 5 februari 2008 22:16

fick i dagarna min nya mobil så söt, jag är kär =)   mkt finare i verkligheten än på bild.   min sötis.    hemgjord semla =) Vilmer har fyllt 1 år den 3 feb, tiden går så fort, börjar bli stora killen nu, så underbar mysprick =)   ...

Av milla jonsson - 31 januari 2008 13:38

  nu ska vi snart ut & åka skidor, jag, mamma & Vilmer. ska bli kul att testa, var ju ett bra tag sen sist, får väl se om jag kommer ur sängen imorn =)   jobba i helgen, men vem jobbar inte 2 dagar & får betalt för 4?? hehe!   har beställt mobilen nu...

Av milla jonsson - 24 januari 2008 15:13

jag är beroende av house, serien alltså. har börjat om från början & kan inte sluta titta, för det är ju så bra, han är så klockren, det är så spännande, har bara 3½ box kvar att se =)       ...

Av milla jonsson - 8 januari 2008 00:20

Nu har jag äntligen hittat en blogg som är utformad som jag vill ha den =) här kommer jag skriva lite om vad som händer just nu & lägga ut lite bilder.Jag har hittat en jätte söt mobil som jag vill beställa NU!!     Imorn är jag ledig ännu en dag, d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards